Výzva na predloženie cenovej ponuky - zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
ODIEL I. VEREJNÝ OBSTARVATEĽ/ OBSTARVATEĽ
I.1. Názov, adresa a kontaktné miesto
Obstarávateľ:
Úradný názov: FISH&AGRO farma, s.r.o.
IČO: 36 708 780
DIČ: 2022285639
Poštová adresa : Jilemnická 56/30, 020 61 Lednické Rovne
Štát : Slovenská republika
Telefón: +421 917/107 895
E-mail: info@fishagrofarma.sk
Kontaktné miesto:
Kontaktné miesto : Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Lipovský
Telefón: +421 948 134 667
Fax: +421 35 77 14 250
E-mail: vladimir.lipovsky@premier–consulting.sk
Ďalšie informácie možno získať na: kontaktnom mieste
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na: kontaktnom mieste
Ponuky budú doručené na: kontaktné miesto
Otváranie obálok na: kontaktnom mieste
Vyhodnotenie ponúk na: kontaktnom mieste
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): PO - Spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky: Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení - FISH&AGRO farma, s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) služby
Hlavné miesto dodania služieb:
Katastrálne územie: Košecké Rovné
NUTS kód : SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Služby na obnove potenciálu lesného hospodárstva v lesoch Javorisko.
Podrobná špecifikácia diela sa nachádza v prílohách tejto výzvy na predkladanie ponúk:
Ø Príloha 1: Výkaz činností pre obnovu lesa
Ø Príloha 2: Projekt "Obnova lesa"
Ďalšie doplňujúce informácie:
- Termín realizácie: Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je do 11 mesiacov od doručenia písomnej objednávky Obstarávateľom Dodávateľovi. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Všetky zmluvné podmienky sa nachádzajú v prílohe tejto výzvy na predkladanie ponúk:
Ø Príloha 3: Návrh zmluvy o dielo. Uchádzač vypĺňa len identifikačné údaje a cenu. Uchádzač nemá právo meniť jej ďalšie ustanovenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník : 77200000-2
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
- Podľa výkazu činností pre obnovu lesa
II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota : 2 826,80 € bez DPH
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie: do 24 mes. (od zadania zákazky)
ODIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 f) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.
Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením nasledovných dokladov: doklad 1) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účastí, týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk v čase a spôsobom určeným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Nevyžaduje sa.
III.1.4. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
IV.1. 1. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena v EUR bez DPH
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelí verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03/2013
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
12.02.2014 do 14:00 hod.
IV.2.3. Lehota a adresa na predkladanie ponúk
Dátum a čas : 12. 02. 2014 do 14.00 hod.
Ponuku žiadame predložiť osobne alebo poštou na adresu uvedenú vo výzve ako „Kontaktné miesto“.
Predloženie ponuky:
Na uzavretej obálke musí byť adresa na predkladanie ponúk, názov a adresa obstarávateľa, obchodné meno a adresa uchádzača a Označenie: "SÚŤAŽ"
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu a musí byť spracovaná písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.
Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo overené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je určené inak.
Dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku, musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu.
IV.2.4. Otváranie ponúk
Dátum a čas : 13. 02. 2014 o 14.00 hod.
Miesto: Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno, zasadačka č. 1
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie."
IV.2.5. Podmienky vyhodnotenia ponúk
Dátum a čas : 13.02 2014 o 14:00 hod.
Miesto : Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno, zasadačka č. 1
ODIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
Áno. Program rozvoja vidieka SR 2007 - 2013
VI.2. Ďalšie informácie
Za včas doručenú požiadavku o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená na kontaktné miesto v písomnej forme najneskôr do 5.02.2014.
Možnosť rozdelenia cenovej ponuky : Nie
Variantné riešenie : Nie
Podmienky financovania : Úspešnému uchádzačovi sa neposkytuje žiadny preddavok.
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote
splatnosti faktúry do 30 dní odo dňa dodania predmetu zákazky. Fakturácia a platenie jednotlivých prác a dodávok na diele budú v zmysle dohody Zmluvných strán vykonávané mesačne pozadu, formou mesačných faktúr vystavovaných na základe Zhotoviteľom predložených, Objednávateľom potvrdených skutočne dodaných služieb a tovarov za uplynulý kalendárny mesiac.
Lehota viazanosti cenovej ponuky : 11. 08. 2014
Dôvody na zrušenie súťaže :
Obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných
dôvodov :
a) nebude predložená ani jedna ponuka,
b) ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
c) ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk.
d) ak sa výrazne zmenili okolnosti za ktorých bola výzva vyhlásená,
e) v prípade ak uchádzač stratí po uzatvorení zmluvy schopnosť zmluvu plniť si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať ponuku s druhou najnižšou cenou a uzatvoriť s príslušným uchádzačom zmluvu.
f) v procese overovania verejného obstarávania bude zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi ES a SR pri zadávaní zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28. január 2014
_______________________
Ing. Vladimír Lipovský