Výzva na predloženie cenovej ponuky - zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

ODIEL  I. VEREJNÝ OBSTARVATEĽ/ OBSTARVATEĽ

I.1. Názov, adresa  a kontaktné miesto

Obstarávateľ:

Úradný názov:              FISH&AGRO farma, s.r.o.

IČO:                              36 708 780

DIČ:                              2022285639

Poštová adresa :            Jilemnická 56/30, 020 61 Lednické Rovne 

Štát :                              Slovenská republika

Telefón:                         +421 917/107 895

E-mail:                           info@fishagrofarma.sk

Kontaktné miesto:

Kontaktné miesto : Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno

Kontaktná osoba:   Ing. Vladimír Lipovský

Telefón:                 +421 948 134 667

Fax:                       +421 35 77 14 250

E-mail:                   vladimir.lipovsky@premier–consulting.sk

 

Ďalšie informácie možno získať na:                                    kontaktnom mieste

Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na:            kontaktnom mieste

Ponuky budú doručené na:                                                  kontaktné miesto

Otváranie obálok na:                                                            kontaktnom mieste

Vyhodnotenie ponúk na:                                                      kontaktnom mieste

I.2.    Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa

I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa

iné - Iný verejný obstarávateľ

Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): PO - Spoločnosť s ručením obmedzeným

Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1

ODDIEL  II. PREDMET ZÁKAZKY

II.1. Opis

II.1.1. Názov zákazky: Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení - FISH&AGRO farma, s.r.o.

II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb

a)      služby

Hlavné miesto dodania služieb:

Katastrálne územie: Košecké Rovné

NUTS kód : SK022

II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):

Služby na obnove potenciálu lesného hospodárstva v lesoch Javorisko.

Podrobná špecifikácia diela sa nachádza v prílohách tejto výzvy na predkladanie ponúk:  

Ø  Príloha 1: Výkaz činností pre obnovu lesa

Ø  Príloha 2: Projekt "Obnova lesa"

Ďalšie doplňujúce informácie:

- Termín realizácie: Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je do 11 mesiacov od doručenia písomnej objednávky Obstarávateľom Dodávateľovi. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Všetky zmluvné podmienky sa nachádzajú v prílohe tejto výzvy na predkladanie ponúk:

Ø  Príloha 3: Návrh zmluvy o dielo. Uchádzač vypĺňa len identifikačné údaje a cenu. Uchádzač nemá právo meniť jej ďalšie ustanovenia.

II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)

      Hlavný predmet

      Hlavný slovník : 77200000-2

II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky

II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
     
- Podľa výkazu činností pre obnovu lesa

II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH

      Hodnota : 2 826,80 € bez DPH

II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania

Obdobie: do 24 mes. (od zadania zákazky)

ODIEL  III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE

III.1. Podmienky účasti

III.1.1. Osobné postavenie

Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 f) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.

Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením nasledovných dokladov: doklad 1) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účastí, týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne.

Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk v čase a spôsobom určeným obstarávateľom.

III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie

Nevyžaduje sa.

III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť

 Nevyžaduje sa.

III.1.4. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská

      Nie

ODIEL  IV. POSTUP

IV.1.     Kritéria na vyhodnotenie ponúk

IV.1. 1. Kritéria na vyhodnotenie ponúk

       Najnižšia cena v EUR bez DPH

IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia

      Nie

IV.2.     Administratívne informácie

IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelí verejný obstarávateľ/obstarávateľ

        03/2013

IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov

        Lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom

        12.02.2014 do 14:00 hod.

IV.2.3. Lehota a adresa na predkladanie ponúk

        Dátum a čas : 12. 02. 2014 do 14.00 hod.  

Ponuku žiadame predložiť osobne alebo poštou na adresu uvedenú vo výzve ako „Kontaktné miesto“.

Predloženie ponuky:

Na uzavretej obálke musí byť adresa na predkladanie ponúk, názov a adresa obstarávateľa, obchodné meno a adresa uchádzača a Označenie: "SÚŤAŽ"

Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu a musí byť spracovaná písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.

Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo overené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je určené inak.

Dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku, musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu.

IV.2.4. Otváranie ponúk

Dátum a čas :  13. 02. 2014 o 14.00 hod.

Miesto: Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno, zasadačka č. 1

Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk:

Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám.       

Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri).

Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie."                                                                                     

                                                                                                 

IV.2.5. Podmienky vyhodnotenia ponúk

          Dátum a čas :  13.02 2014 o 14:00 hod.

          Miesto : Premier Consulting spol. s r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno, zasadačka č. 1

ODIEL VI.  DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE

VI.1. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ

         Áno. Program rozvoja vidieka SR 2007 - 2013

VI.2. Ďalšie informácie

Za včas doručenú požiadavku o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená na kontaktné miesto v písomnej forme najneskôr do  5.02.2014.

        Možnosť rozdelenia cenovej ponuky : Nie

        Variantné riešenie : Nie

        Podmienky financovania : Úspešnému uchádzačovi sa neposkytuje žiadny preddavok.

        Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote

        splatnosti faktúry do 30 dní odo dňa dodania predmetu zákazky. Fakturácia a platenie jednotlivých prác a dodávok na diele budú v zmysle dohody Zmluvných strán vykonávané mesačne pozadu, formou mesačných faktúr vystavovaných na základe Zhotoviteľom predložených, Objednávateľom potvrdených skutočne dodaných služieb a tovarov za uplynulý kalendárny mesiac.

        Lehota viazanosti cenovej ponuky : 11. 08. 2014

        Dôvody na zrušenie súťaže :

        Obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných     

        dôvodov :

a)      nebude predložená ani jedna ponuka,

b)      ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,

c)      ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk.

d)     ak sa výrazne zmenili okolnosti za ktorých bola výzva vyhlásená,

e)      v prípade ak uchádzač stratí po uzatvorení zmluvy schopnosť zmluvu plniť si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať ponuku s druhou najnižšou cenou a uzatvoriť s príslušným uchádzačom zmluvu.

f)       v procese overovania verejného obstarávania bude zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi ES a SR pri zadávaní zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.

VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy

             28. január 2014

                                                                                            _______________________

                                                                                                Ing. Vladimír Lipovský